zamawiać?

jak zamawiać?

PROCES ZAMAWIANIA

Skoro jesteś w tej zakładce to interesuje Cię jak w Pięknie wygląda proces zamawiania, realizacji, kontaktu i wszystkiego po drodze od Twojej chęci złożenia zamówienia aż po otrzymanie go w swoje ręce.

Postaram się przedstawić Ci krok po kroku na czym polegają, ile trwają poszczególne etapy, co jest potrzebne i co po nich następuje.

Dodatkowo znajdziesz tu najczęściej zadawane pytania, które mam nadzieję rozwieją Twoje ewentualne wątpliwości i niewiadome – jeśli tak nie będzie nie krępuj się napisać do mnie, zarówno maila, jak i na Instagramie czy Facebooku, lub zadzwonić jeśli wolisz taką formę kontaktu.

JAK WYGLĄDA PROCES 

SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

01

ZŁOŻENIE I OPŁATA ZAMÓWIENIA

Złóżcie zamówienie przez zakładkę Sklep i dokonajcie opłaty za zamówienie – wszystkie potrzebne informacje otrzymacie w mailu potwierdzającym.

02

PROJEKT

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia czas na projekt, który drogą mailową otrzymacie do akceptacji.

Czas oczekiwania na kontakt to do 3 dni roboczych.

1. Projekt przygotowywany jest w przypadku zaproszeń, menu i tablic dekoracyjnych w tym planów stołów.

2. Do przygotowania zawieszek wystarczy mi informacja o napisach jakie chcecie.

3. Numery stołów przygotowuję zgodnie z zakupioną ilością – chyba, że chcecie inną numerację, wtedy potrzebuję takich informacji od Was.

4. Winietki przygotowuję od razu według listy od Was.

Należy pamiętać, że ustalanie szczegółów i ostatecznego projektu jest procesem, który trwa kilka dni, a one nie wliczają się do czasu realizacji (najczęściej jest to do tygodnia).

03

AKCEPTACJA

Po otrzymaniu projektu do Was należy jego akceptacja, zarówno w kwestii wyglądu jak i poprawności treści.

Na tym etapie również wspólnie wprowadzamy poprawki, jeśli takie będą potrzebne.

04

UZUPEŁNIENIE POTRZEBNYCH DANYCH

Do momentu akceptacji jest to również czas na przesłanie przez Was wszystkich potrzebnych danych.

Niezbędne będą do personalizacji Waszego zamówienia – czyli wszystkie listy gości i potrzebne informacje, w zależności od Waszego zamówienia.

05

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Gdy zamówienie zostanie opłacone, projekt zaakceptowany i otrzymam wszystkie potrzebne dane rozpoczynam realizację.

Czas trwania tego etapu zależy od wybranej opcji.
– express – 10 do 12 dni roboczych,
– standard – 15 do 20 dni roboczych

06

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

Gdy zamówienie będzie już gotowe zostaje spakowane i wysłane do Was kurierem DPD, otrzymacie wtedy powiadomienie e-mail o zrealizowaniu waszego zamówienia.

Jak wygląda proces składania i realizacji zamówienia?

ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

W tym miejscu znajdziecie szczegółowo rozpisany cały proces składania i realizacji zamówienia.

Myślę, że dzięki niemu lepiej ułożycie sobie w głowie i będziecie mieli jasność jak wszystko przebiega. 

01

ZŁOŻENIE I OPŁATA ZAMÓWIENIA

Złóżcie zamówienie przez zakładkę Sklep i dokonajcie opłaty za zamówienie – wszystkie potrzebne informacje otrzymacie w mailu potwierdzającym.

02

PROJEKT

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia czas na projekt, który drogą mailową otrzymacie do akceptacji.

Czas oczekiwania na kontakt to do 3 dni roboczych.

1. Projekt przygotowywany jest w przypadku zaproszeń, menu i tablic dekoracyjnych w tym planów stołów.

2. Do przygotowania zawieszek wystarczy mi informacja o napisach jakie chcecie.

3. Numery stołów przygotowuję zgodnie z zakupioną ilością – chyba, że chcecie inną numerację, wtedy potrzebuję takich informacji od Was.

4. Winietki przygotowuję od razu według listy od Was.

Należy pamiętać, że ustalanie szczegółów i ostatecznego projektu jest procesem, który trwa kilka dni, a one nie wliczają się do czasu realizacji (najczęściej jest to do tygodnia).

03

AKCEPTACJA

Po otrzymaniu projektu do Was należy jego akceptacja, zarówno w kwestii wyglądu jak i poprawności treści.

Na tym etapie również wspólnie wprowadzamy poprawki, jeśli takie będą potrzebne.

04

UZUPEŁNIENIE POTRZEBNYCH DANYCH

Do momentu akceptacji jest to również czas na przesłanie przez Was wszystkich potrzebnych danych.

Niezbędne będą do personalizacji Waszego zamówienia – czyli wszystkie listy gości i potrzebne informacje, w zależności od Waszego zamówienia.

05

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Gdy zamówienie zostanie opłacone, projekt zaakceptowany i otrzymam wszystkie potrzebne dane rozpoczynam realizację.

Czas trwania tego etapu zależy od wybranej opcji.
– express – 10 do 12 dni roboczych,
– standard – 15 do 20 dni roboczych

06

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

Gdy zamówienie będzie już gotowe zostaje spakowane i wysłane do Was kurierem DPD, otrzymacie wtedy powiadomienie e-mail o zrealizowaniu waszego zamówienia.

ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

W tym miejscu znajdziecie szczegółowo rozpisany cały proces składania i realizacji zamówienia.

Myślę, że dzięki niemu lepiej ułożycie sobie w głowie i będziecie mieli jasność jak wszystko przebiega. 

01

ZŁOŻENIE I OPŁATA ZAMÓWIENIA

Złóżcie zamówienie przez zakładkę Sklep i dokonajcie opłaty za zamówienie – wszystkie potrzebne informacje otrzymacie w mailu potwierdzającym.

02

PROJEKT

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia czas na projekt, który drogą mailową otrzymacie do akceptacji.

Czas oczekiwania na kontakt to do 3 dni roboczych.

1. Projekt przygotowywany jest w przypadku zaproszeń, menu i tablic dekoracyjnych w tym planów stołów.

2. Do przygotowania zawieszek wystarczy mi informacja o napisach jakie chcecie.

3. Numery stołów przygotowuję zgodnie z zakupioną ilością – chyba, że chcecie inną numerację, wtedy potrzebuję takich informacji od Was.

4. Winietki przygotowuję od razu według listy od Was.

Należy pamiętać, że ustalanie szczegółów i ostatecznego projektu jest procesem, który trwa kilka dni, a one nie wliczają się do czasu realizacji (najczęściej jest to do tygodnia).

03

AKCEPTACJA

Po otrzymaniu projektu do Was należy jego akceptacja, zarówno w kwestii wyglądu jak i poprawności treści.

Na tym etapie również wspólnie wprowadzamy poprawki, jeśli takie będą potrzebne.

04

UZUPEŁNIENIE POTRZEBNYCH DANYCH

Do momentu akceptacji jest to również czas na przesłanie przez Was wszystkich potrzebnych danych.

Niezbędne będą do personalizacji Waszego zamówienia – czyli wszystkie listy gości i potrzebne informacje, w zależności od Waszego zamówienia.

05

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Gdy zamówienie zostanie opłacone, projekt zaakceptowany i otrzymam wszystkie potrzebne dane rozpoczynam realizację.

Czas trwania tego etapu zależy od wybranej opcji.
– express – 10 do 12 dni roboczych,
– standard – 15 do 20 dni roboczych

06

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

Gdy zamówienie będzie już gotowe zostaje spakowane i wysłane do Was kurierem DPD, otrzymacie wtedy powiadomienie e-mail o zrealizowaniu waszego zamówienia.

O czym pamiętać?

01

CZAS

Przede wszystkim należy pamiętać by zamówić wszystkie zaproszenia oraz dodatki dostatecznie wcześnie,
zwracając uwagę na czas trwania poszczególnych etapów realizacji Twojego zamówienia.

02

POPRAWNOŚĆ DANYCH

Nigdy nie zaszkodzi nawet kilka razy sprawdzić czy wszystkie imiona, nazwiska, zwroty grzecznościowe
i inne są poprawne, w odpowiedniej formie do treści zaproszenia, właściwie odmienione do winietek,
tak by przesłane pliki nie miały żadnych błędów, literówek i podobnych.

03

ILOŚĆ

Zwróćcie uwagę na ilości jakie będziecie potrzebować, zarówno zaproszeń, jak i dodatków. Dokładnie przeliczcie i sprawdźcie czy wszystkich uwzględniliście na liście gości. W przypadku zaproszeń warto zamówić dodatkowo kilka sztuk bez personalizacji z miejscem na ręczne wpisanie imion i nazwisk gości, lub całkowicie bez personalizacji.

04

LISTA GOŚCI

Wysyłając przygotowując listę gości do wpisania na zaproszeniach:
– nie numerować listy gości
– imiona i nazwiska gości umieścić w jednej kolumnie bez numeracji;
– imiona i nazwiska gości odmienić w odpowiedniej do treści zaproszenia formie;
– zwroty grzecznościowe, jeśli mają być zastosowane, również uwzględnić przy wypisywaniu nazwisk

01

CZAS

Przede wszystkim należy pamiętać by zamówić wszystkie zaproszenia oraz dodatki dostatecznie wcześnie,
zwracając uwagę na czas trwania poszczególnych etapów realizacji Twojego zamówienia.

02

POPRAWNOŚĆ DANYCH

Nigdy nie zaszkodzi nawet kilka razy sprawdzić czy wszystkie imiona, nazwiska, zwroty grzecznościowe
i inne są poprawne, w odpowiedniej formie do treści zaproszenia, właściwie odmienione do winietek,
tak by przesłane pliki nie miały żadnych błędów, literówek i podobnych.

03

ILOŚĆ

Zwróćcie uwagę na ilości jakie będziecie potrzebować, zarówno zaproszeń, jak i dodatków. Dokładnie przeliczcie i sprawdźcie czy wszystkich uwzględniliście na liście gości. W przypadku zaproszeń warto zamówić dodatkowo kilka sztuk bez personalizacji z miejscem na ręczne wpisanie imion i nazwisk gości, lub całkowicie bez personalizacji.

04

LISTA GOŚCI

Wysyłając przygotowując listę gości do wpisania na zaproszeniach:
– nie numerować listy gości
– imiona i nazwiska gości umieścić w jednej kolumnie bez numeracji;
– imiona i nazwiska gości odmienić w odpowiedniej do treści zaproszenia formie;
– zwroty grzecznościowe, jeśli mają być zastosowane, również uwzględnić przy wypisywaniu nazwisk

Najczęściej zadawane pytania

Czy możliwe jest zamówienie zaproszeń na chrzest czy urodziny?

Oczywiście, możliwe jest dostosowanie wzorów na potrzeby innej okazji niż ślub. Najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się ze mną w takim przypadku, ponieważ możliwe, że będą potrzebne wskazówki przy zamawianiu.

Czy możliwe są zmiany w projektach?

W przypadku gdy chcesz wprowadzić zmiany w gotowym projekcie, napisz wcześniej do mnie, a ja odpowiem Ci czy takie zmiany są możliwe lub jaki będzie ich koszt.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W zależności od wybranego wariantu:
– express – 10 do 12 dni roboczych,
– standard – 15 do 20 dni roboczych.
Ważne by pamiętać, że liczony jest od dnia akceptacji projektu i dostarczenia wszystkich potrzebnych do realizacji informacji, w tym poprawnych list gości.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki to 16 zł.
Paczki nadaję za pośrednictwem DPD.

Czy mogę zamówić zaproszenia w innym języku niż polski?

Tak, jest taka możliwość, ale będzie konieczne dostarczenie gotowej przetłumaczonej wersji językowej pełnego tekstu.

Czy możliwe jest zamówienie próbek zaproszeń?

Jak najbardziej! Dostępne są w zakładce Próbki.

Podoba mi się font i kolor jednego, ale forma drugiego zaproszenia, czy możliwe są zmiany między wzorami?

Najogólniej odpowiem – tak, są możliwe, najczęściej nie stanowi to problemu, ale dla pewności skontaktuj się ze mną w tej sprawie i opisz co masz na myśli, wtedy odpowiem na 100%, ponieważ w niektórych przypadkach mogą być z tym problemy natury technicznej.

My Cart
Close Recently Viewed
Categories